Fijne Kerstdagen! - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu Fijne Kerstdagen! - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu

Fijne Kerstdagen!

Door: karinvandentillaard

Blijf op de hoogte en volg Karin

16 December 2011 | Frankrijk, Montpellier

Hoi allemaal! Morgen vertrek ik met Sophie en Luca naar Barcelona, en zondag ochtend om 6h15 vliegen we naar Rome! Ik ben de 27ste weer in Montpellier.
Ik wil iedereen bij deze hele fijne kerstdagen wensen! En tot snel, liefs x

• 16 December 2011 - 18:06

Papa:

Hoi Hoi, kort maar krachtig.
    Jullie ook hele fijne dagen, veel plezier en geniet er even lekker van...
    Stuur af toe een kort verslagje als je wilt zodat we weten waar je bent en hoe het gaat.
    Groetjes Papa

• 16 December 2011 - 18:12

Linda:

hoi Karin! dankjewel, en jullie ook een fijne kerst en veel plezier in Barcelona en Italie! (Rome en Sorrento)
    misschien kom je gers nog tegen in rome hahaha nee grapje. tot spreeks xx

• 16 December 2011 - 18:17

Gijs:

haha had je net gemaild! jij ook hele fijne kerstdagen...
    xx

• 17 December 2011 - 11:22

Bert En Tonny:

hier van uit veghel ook een fijne kerst en een gelukkig 2012 veel plezier en laat zo nu en dan iets van je horen grt. en een knuffel van bert en tonnie