Laatste weekje - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu Laatste weekje - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu

Laatste weekje

Door: karinvandentillaard

Blijf op de hoogte en volg Karin

11 Januari 2012 | Frankrijk, Montpellier

Hoi! Hier dan bijna het laatste verslag alweer. Even kort wat ik van de week heb gedaan, wat ik ga doen en wat over de resultaten van de tentamens.
Vrijdag 6 en zaterdag 7 januari heb ik niet veel anders gedaan als leren met daar tussen door een kopje thee, een aflevering Gossip Girl of even de afleiding op Facebook zoeken. Zondagavond is Marie weer terug gekomen in Montpellier. Met Marie, Sophie en Marion ben ik gaan eten in Tommy’s Diner om te vieren dat Marie weer terug was. Maandag ben ik met Sophie en Marie naar de Géant gegaan om de boodschappen voor de laatste week te doen. Bij de Ikea zijn we lekker goedkoop gaan lunchen en daarna weer naar huis gegaan. ’s Middags ben ik nog naar de bank geweest om mijn bankrekening af te sluiten. Bijna 50 minuten wachten en in 10 minuten was ik klaar, altijd fijn hier.. Thuis een kopje thee gedronken bij Marie en daarna gaan leren.
Dinsdag heb ik de handwas gedaan, het was inmiddels al een maand geleden sinds de laatste was en ik was bijna door mijn ondergoed haha. Daarnaast geleerd voor het tentamen wiskunde en in de avond is Marie komen eten en hebben we verder de avond gezellig met z’n drieën doorgebracht.
Woensdag, vandaag, heb ik een tentamen wiskunde gehad van 8 tot 12 uur vanochtend. Het tentamen is niet tegengevallen maar wat ik lastig blijf vinden is de vraagstelling in het Frans. Verder had ik eindelijk een mail terug van Mevrouw Pelofi en ze kon al een aantal tentamenresultaten bekendmaken van het tweede jaar, dat zijn de tentamens van voor de kerstvakantie. Voor Duits heb ik een 16,5 gehaald, voor Marketing een 10, voor Engels een 12 en voor Psychologie een 11,38!! Dit betekent dus dat ik al 2 van de 4 talen binnen heb en 2 van de 6 economische vakken! Voor beide onderdelen moet ik er minimaal 3 halen wil ik de K Buitenland binnenslepen dus dat betekent voor allebei de onderdelen nog één tentamen. Over de talen maak ik me geen zorgen en het gaat me ook vast lukken om nog een economisch vak te halen! Donderdag, morgen, heb ik Spaans en daarvoor ben ik vanmiddag mee aan de slag geweest. Ik heb vandaag ook nog de kracht gevonden om een hele sporttas vol naar de wasserette te sjouwen. Vanavond ga ik met Sophie eten bij Marie en daarna ga ik nog even voor Spaans aan de slag. Tot m’n volgende reisverslag! Adiossss x

  • 11 Januari 2012 - 18:07

    Linda:

    wow, 4 uur lang een toets maken pff. wel goed bezig met je tentamens, ik heb de toetsweek voor de kerstvakantie al mijn cijfers terug en ik heb geen een onvoldoende jeej. nog even tentamens maken en dan feesten en weer gezellig naar huis. xx

  • 11 Januari 2012 - 18:14

    Paps:

    Nou mooi dat je al een aantal vakken gehaald hebt, nog effe d'r tegenaan en dan heb je dat er weer opzitten. Eet smakelijk vanavond bij Marie en geniet nog even van die laatste dagen daar.
    Groetjes en succes met de laatste loodjes van je studie. Of was het achteraf toch meer een Erasmus vakantie? Doei doei XXX
    Papa

  • 12 Januari 2012 - 08:19

    Rob,Peggy En Kids:

    He Lieve Karin,

    Weer een leuk verhaal, ik hoef het eigelijk niet te lezen, want Gijs houd ons wel op de hoogte. (maar toch wel leuk). Wij wensen jou nog alle goeds voor 2012 en ook een goede terug reis.
    Het is maar kort maar we zien je binnen kort hier in Goirle of op de camping. xxx

    Groetjes en tot gauw Rob en Peggy

  • 12 Januari 2012 - 10:34

    Bert En Tonny:

    hallo karin en nu lekker de zaak afwerken en dan is het feeste afgelopen haha! we zien je hopelijk snel weer in veghel grt . doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 22 Aug. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 31898

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 27 Mei 2017

Master Thesis in Zuid-Afrika

09 September 2012 - 31 Januari 2013

Stage in Valencia

25 Augustus 2011 - 30 Januari 2012

Studeren in Montpellier

Landen bezocht: