Home Sweet Home ... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu Home Sweet Home ... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home ...

Door: karinvandentillaard

Blijf op de hoogte en volg Karin

19 Januari 2012 | Nederland, Veghel

Hallo! Zoals velen al weten ben ik weer terug in Veghel, lekker thuis! Ik heb vrijdag nog een heel gezellig afscheidsfeest gehad in Montpellier, zaterdag ben ik heel de dag aan het opruimen en inpakken geweest en in de avond ben ik met Julia, Sophie, Marie en Luca sushi gaan eten. Zondag ochtend ben ik aangereden rond half 10 en om kwart over 10 's avonds was ik in Den Bosch, bij Sophie thuis.
Ik heb een mail uit Montpellier gekregen met daarin het cijfer voor Frans en het cijfer voor Négociation (Onderhandeling) en deze twee vakken heb ik beide gehaald. Wat dus als het goed is betekend dat ik nu al mijn studiepunten binnen heb voor de K Buitenland!
Hopelijk zie ik jullie allemaal snel weer!
Liefs Karin

  • 20 Januari 2012 - 11:08

    Linda:

    yeah

  • 20 Januari 2012 - 16:07

    Papa:

    Ja linda geen ééééénigst kind meer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 22 Aug. 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 31907

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 27 Mei 2017

Master Thesis in Zuid-Afrika

09 September 2012 - 31 Januari 2013

Stage in Valencia

25 Augustus 2011 - 30 Januari 2012

Studeren in Montpellier

Landen bezocht: