Einde stage in Valencia komt al heel dichtbij.. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu Einde stage in Valencia komt al heel dichtbij.. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu

Einde stage in Valencia komt al heel dichtbij..

Door: Karin van den Tillaard

Blijf op de hoogte en volg Karin

09 Januari 2013 | Spanje, Valencia

Holaaaa! Lang geleden inmiddels sinds mijn vorige reisverslag. Ik doe even een kort verhaaltje, wat ik vóór kerst allemaal heb gedaan weet ik niet meer precies haha. De 20ste van december ben ik naar Nederland gevlogen om lekker thuis te zijn met kerst enzo. Natúúrlijk gewinkeld bij de Primark in Rotterdam haha! Nog een paar keer lekker uit eten geweest, familiebezoekjes, en nog veel meer.
Toen ik weer in Valencia aankwam was er visite. Luca en Erica zijn 6 dagen bij Sophie en mij over de vloer geweest. Heel erg gezellig! Luca ken ik van Montpellier, en vorig jaar kerst ben ik met Sophie naar zijn familie gegaan in Sorrento, Italië. Erica hebben we daar ontmoet, een heel leuk meisje, een vriendin van Luca. Zij zijn hier naartoe gekomen om oud en nieuw te vieren in Valencia. Verder hebben we veel van de stad gezien, zijn we gaan winkelen, vaak gaan uit eten, gaan stappen en nog veel meer.
Sinds mijn vakantie ben ik vooral druk bezig geweest met mijn project, een onderzoek voor Viccarbe. Ik heb mn werkdagen ook verlengd voor eventjes, ik werk nu van 9 tot 5 ipv tot 3 uur ’s middags. Of in ieder geval, ik blijf gewoon langer op het werk zodat ik nog wat langer met mijn project bezig kan zijn. Dat kan thuis ook maar daar is internet niet zo snel. Ik heb wel een usb stick met internet erop maar dat werkt ook niet fijn. Ook heb ik mijn eindpresentatie voor het bedrijf gepland, die heb ik de 23ste van januari.
De 26ste ga ik weer naar huis, samen met mama. De 22ste komt mama aan in Valencia, en dan rijden we samen terug naar Nederland. Twee dagen zijn we onderweg denk ik dus dan zullen we zondagavond weer in Veghel zijn!
Even een hele korte update, maar ik weet allemaal niet meer wat ik wanneer heb gedaan. En heb even de tijd niet om een verhaal van 2 kantjes te schrijven hihi. En nieuwe foto’s… die zien jullie wel als ik weer in Nederland ben haha. Misschien nog tot het volgende reisverslag als die nog gaat komen en sowieso tot heel snel allemaal! Ciao! Adios! Hasta luego! Besitos! X

  • 09 Januari 2013 - 23:42

    Linda:

    heeeeeeee Karin (:
    wow, je eerste korte reisverslag vanuit Spanje en Frankrijk haha. (volgens mij is in dit verslag je stopzin: en nog veel meer)
    oeh presenteren voor een bedrijf, ik wens je in ieder geval alvast succes ;) komt wel goed schatje. nog niet zo heel lang meer, en dan ben je alweer gezellig terug in Veghel, dat gaat al snel. dus, ik zie je binnenkort weer, en doe de groetjes daar haha

    liefs xxx

  • 10 Januari 2013 - 08:14

    Rob En Peggy:

    Hallo Karin,

    Zo deze keer niet zo'n lang reisverslag maar wel weer leuk om te lezen.
    En het was ook gezellig dat avondje dat je nog bij ons bent geweest.
    Wat is deze stage toch snel voorbij gegaan.
    Nou laten we hopen dat de laatste weken ook een beetje opschieten.
    Wij wensen jou en jullie mam nog een goede terug reis en tot op de BB.

    Groetjes en xxxjes van ons allemaal

  • 10 Januari 2013 - 11:27

    Natasja:

    Whooo werkte jij elke dag van 9 tot 3 maar? Wat een leven haha dan heb ik het toch best slecht denk ik met mn 5 dagen in de week van 8 tot 5..

    Leuk verslag weer nog veel plezier en tot snel!

  • 10 Januari 2013 - 11:54

    Norbert:

    hallo Karin tonny en ik zelf wensen jou veel succes met de laaste stap daar in spanje en je gaat het wel netjes afmaken daar tot ziens in veghel ik hoor wel als je weer thuis bent.
    knuffel

  • 11 Januari 2013 - 20:19

    Paps:

    Hoi Karin, inderdaad een lekker kort reisverslag, ben toch al niet zo'n geweldige lezer.
    Heel veel succes met je presentatie maar dat gaat zeker lukken met al die positieve reacties op je stage.
    Zie je snel weer, XXX Papsie

  • 13 Januari 2013 - 16:00

    Trudy:

    Hoi Karin,
    Veel plezier verder in Valencia en veel succes met je eindpresentatie.
    Goeie reis retug naar Nederland!!!,
    groetjes,
    Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 22 Aug. 2011
Verslag gelezen: 2529
Totaal aantal bezoekers 31886

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 27 Mei 2017

Master Thesis in Zuid-Afrika

09 September 2012 - 31 Januari 2013

Stage in Valencia

25 Augustus 2011 - 30 Januari 2012

Studeren in Montpellier

Landen bezocht: