Vakantieleven.. - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu Vakantieleven.. - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Karin Tillaard - WaarBenJij.nu

Vakantieleven..

Door: karinvandentillaard

Blijf op de hoogte en volg Karin

06 September 2011 | Frankrijk, Montpellier

Vanaf zaterdagmiddag heb ik vakantie en ik kan nu nog even genieten van het lekkere weer hier. Zaterdag na de cursus heb ik even wat geslapen, gelezen en geinternet. 's Avonds zijn we met een heleboel studenten de stad ingeweest tot in de late uurtjes, was echt heel erg gezellig. We hebben onder andere Le point zero, Panama en Rockstore bezocht.
Zondag heb ik heerlijk uitgeslapen. Rond half 6 's avonds werd ik wakker, dus ik had lekker de klok rond geslapen. Ben me toen op m'n gemak klaar gaan maken en daarna zijn we in de stad gaan zitten met de groep en hebben wat gekletst.
Maandag zijn we met een aantal naar het strand geweest, echt heerlijk! Was een beetje verbrand ondanks dat ik me had ingesmeerd want de zon die schijnt hier gewoon constant. Daarna hebben we ergens gegeten, een sandwich met frietjes en zijn later op de avond eerst op Voie Domitienne wat gaan drinken, op het terrein van de campus, en daarna nog twee clubs bezocht. Eerst Australian bar maar helaas zijn we hier maar een half uur binnen geweest omdat het om 1 uur al ging sluiten, en daarna naar Panama.
En dan is het nu dinsdag en is m'n dagje net begonnen.. Voor vandaag staat boodschappen doen en winkelen met Sophie op de planning. Ook gaan we kijken hoe het werkt bij de wasserettes en zullen we misschien vandaag wel ons eerste wasje hier draaien. Jullie horen weer van me! Liefs xxx

  • 06 September 2011 - 14:43

    Gijs:

    Karinn,
    ziet er ammel wel goed uit! het is hier in middels echt herfst dus ik heb ook wel zin om lekker aan het strand te zitten haha. Maar ik heb je al ff gesproken op skype en op facebook een heel gesprek dus spreek je snel weer en nog heel veel plezier!
    xx

  • 06 September 2011 - 15:53

    Mandy En Linda:

    Heee karin, leuk dat je daar ff kan genieten en bruinen haha. Wij zitten nu in de auto naar danse haha maar we laten nog wat weten hoe t was.
    Maak t niet te laat en we spreken je snel. veel liefss van ons xx

  • 06 September 2011 - 16:17

    Paps:

    Ja hoor... je bent er nog maar net en je hebt al vakantie. We hoeven dus echt geen medelijden met je te hebben. Fijn dat je daar leuk weer hebt en naar het strand kunt gaan, hier lijkt het vandaag wel herfst. Veel wind en regen.
    Gelijk maar gegoogeld wat point zero enzo is maar dat blijkt dus een musical bar in montpellier te zijn waar elke dag studentenfeesjes zijn. Het strand en het weer ziet er op de foto's in elk geval goed uit, en ja... na al dat gefeest zullen de kleren ook en keer vies worden maar dat lossen jullie wel op denk ik.
    Groetjes en nog veel plezier deze week zodat je er volgende week weer tegenaan kan. xxx Paps

  • 06 September 2011 - 18:25

    Karin Van Den Tillaard:

    Oooh ik voel met jullie mee.. Dat het zo veel verschilt joh, hier is zomer en in Nederland al herfstweer.
    @ Mandy en Linda: hoe was het dansen? Leuk liedje? Leuke dans?
    @ Papa: ja we zullen inderdaad moeten wassen maar ik denk dat we daar vandaag niet meer aan toekomen. Morgen misschien. We zijn net een uurtje thuis van het boodschappen doen en winkelen. Heb 1 leuk kort broekje gekocht, verder niets gevonden.
    Spreek jullie allemaal snel! XXX

  • 06 September 2011 - 19:52

    Linda.:

    oe laat je broekje eens een keer zien!:D ze weet alleen nog niet zeker of Run the World van Beyoncé t gaat worden en anders wordt dat liedje de warming up. khoop dat we dat wel gaan redden dan haha maar als je terugkomt gaan wij jou gewoon die danspasjes leren komt wel goed;) succes nog met wassen en regelen en zonnen en uitgaan en binnenkort begin van school! xxx'

  • 06 September 2011 - 22:09

    Hilde En Juul:

    Hey Karin,

    Fijn om te horen dat het daar goed gaat! Ondanks de kleine kamer, maar daar wen je wel aan joh! Komt goed! Je hebt in igg al internet enzo das wel fijn! Wij moeten het hier doen met WiFi op een pleintje in de avond.

    Zo te horen heb je het daar goed naar je zin! We hadden je reisverslagen gelezen. Echt heel leuk geschreven, vooral van die homolaarzen! haha wij lagen ff dubbel.

    Maar wij willen je ff heel veel plezier wensen daar en doe de groeten aan Sophie!

    Adios,

    Juul y Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 22 Aug. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 31921

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 27 Mei 2017

Master Thesis in Zuid-Afrika

09 September 2012 - 31 Januari 2013

Stage in Valencia

25 Augustus 2011 - 30 Januari 2012

Studeren in Montpellier

Landen bezocht: